Ajánlattételi felhívás egynyári palánták beszerzésére

Ajánlati felhívás

VÜZ Nonprofit KFT részére,

Egynyári palánták beszerzésére

 

  1. Az ajánlatkérő megnevezése
  2. Az ajánlatkérő hivatalos neve: VÜZ Nonprofit KFT
  3. Az ajánlatkérő címe és elérhetősége (telefon, fax, e-mail):

8360 Keszthely, Vásár tér 10., Tel: +36 83 515331     e-mail: titkarsag@khvuz.hu

  1. Dokumentáció nincs.
  2. Az ajánlatok benyújtásának címe: VÜZ Nonprofit KFT, Keszthely, Vásár tér 10.
  3. Az ajánlatkérő vagy a nevében eljáró neve, elérhetősége, aki felvilágosítást tud adni:

Laczkó Mária igazgató, 30/6832555, e-mail: laczko.maria@khvuz.hu

  1. Beszerzés tárgyának megjelölése
  2. A beszerzés tárgya: VÜZ Nonprofit KFT részére a 2025. évi keszthelyi virágágyak beültetéséhez szükségesegynyári palánták beszerzése.
  3. Mennyisége: Az Ajánlattételi felhívás mellékletében („Ajánlattételi felhívás 2. sz. melléklete”) megadott növénymennyiségekre, fajtánként, kért cserépméretben, kért földkeverékkel.

Az ajánlattevő az osztályba sorolható termékek esetében kizárólag I. osztályú minőségű árura vonatkozóan tehet árajánlatot, és szerződés teljesítése során is kizárólag I. osztályú minőségű árut szállíthat.

Előírás: fajtaazonosság, megadott cserépméret fajtánként, megfelelő fejlettségi állapot, a növények jó egészségi állapota (kór-okózóktól, kártevőktől, hiánybetegségektől, törpítési problémáktól mentes), a használt földkeverék 6 hónapos folyamatosan bomló műtrágyát kell tartalmaznia, a szakmailag szükséges mennyiségben.

Az ajánlattevőnek eredési garanciát kell vállalni, mely az ültetés után 2 hétig érvényesíthető, ehhez az ajánlattevő ingyenesen csere növény biztosít, melyet az ajánlatkérő ültet el.

Pótlásra fenntartott növénymennyiség vállalása szükséges: az ajánlattevőnek 2025.06.10-ig: a megrendelt fajtánként darabszám 5 %-ával rendelkezni kell az estlegesen (nem eredési hibából) fellépő, pótlási igények biztosításához.

Fajtánként a megadott mennyiségektől +10 %-kal való eltérés lehetséges, illetőleg a megadott mennyiség 10 %-a vételi opcióként kerül meghatározásra, melynek igénybe vétele a beültetés változásának függvénye.

  1. Teljesítés helye és módja: 2025. 05.05.-tól 05.09.-ig

Keszthely napi megrendelő alapján megadott címre, időre szállítva.

  1. Részekre történő ajánlattétel: nem lehetséges
  2. Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok): nem
  3. A szerződés időtartama, vagy a befejezés, a teljesítés határideje:

Kezdés: 2025. február 7.

Befejezés: 2025. június 10.

III. Szerződés

  1. A szerződés tervezet csatolásra került a dokumentációhoz. A szerződéses feltételek elfogadása kötelező, véleményeltérés nem lehetséges.
  2. A szerződési biztosítékok megjelölése:

– hibás teljesítési kötbér az át nem vett áru értékének 10 %-a, de legalább 10.000 Ft/alkalom mértékben, ha az át nem vett áru értéke meghaladja a leszállítandó megrendelés értékének 10 %-át

– a szállítás teljesítésére előírt határidő 1 órát meghaladó túllépése esetén 10.000 Ft/ alkalom késedelmi kötbér

– azonnali hatályú felmondás esetén a már levont késedelmi és hibás teljesítési kötbéren felül a szerződés összegéből addig le nem szállított vételár 15 %-ának megfelelő meghiúsulási kötbér.

  1. A finanszírozási feltételek (ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei):

Az Ajánlatkérő előleget nem fizet. Az ÁFA törvény 58. §-ában meghatározott teljesítés mellett a nyertes ajánlattevő a megrendelők alapján való kiültetés után, teljesítés igazolás után jogosult számla kibocsátására, szállítóleveleken (ez esetben a napi megrendelők átvételi igazolása) alapuló tételes elszámolás alapján. A benyújtott számla kifizetése a teljesítéstől számított 30 napon belül, banki átutalással történik.

Nem tehető olyan ajánlat, mely az Ajánlattevő által biztosított hitel vagy általa nyújtott kölcsön igénybevételével kívánná megvalósítani a teljesítést. Az ajánlat csak banki átutalásos fizetési módot tartalmazhat, minden egyéb fizetési mód elfogadhatatlan az Ajánlatkérő számára.

  1. Részvételi feltételek
  2. A dokumentáció nincs.
  3. Az eljárás típusa és lefolytatása
  4. Az eljárás típusának feltűntetése: nyílt, tárgyalás nélküli.
  5. Az eljárás lefolytatásának határidő, határnapjai:

Az ajánlatok benyújtásának határideje: 2025. február 7. 09:00 óra

Az ajánlati kötöttség időtartama: 2025. június 10.

A hiánypótlás lehetősége: teljes körű, azonban az ajánlati ár és az azt alátámasztó tételes kereskedelmi ajánlat nem változtatható meg a hiánypótlás során.

Az eredményhirdetés tervezett időpontja: 2025. február 10. 10:00 óra

A szerződéskötés tervezett időpontja. 2025. február 7. 11:00 óra, egyeztetés alapján.

Amennyiben a nyertes ajánlattevő a szerződést nem köti meg, az ajánlatkérő a második legkedvezőbb ajánlattevőt kéri fel szerződéskötésre.

  1. A bírálati szempontok
  2. Összességében a legalacsonyabb összegű ajánlat kiválasztása.

VII. Az ajánlattevő tájékoztatása:

Az ajánlat elkészítésének formai feltételei:

  • Az ajánlatok benyújtását írásban és zárt borítékban, az ajánlati felhívásban megadott címre kell teljesíteni közvetlenül, vagy postai úton, vagy elektronikus úton, az ajánlattételi határidő lejártáig beérkezően.
  • Az ajánlatokat az ajánlattevők által az arra jogosult által aláírva, személyesen, vagy postai úton, zárt csomagolásban, két példányban (egy „eredeti” + egy „másolat”) kell benyújtani, vagy elektronikus úton az alábbi email címre: titkarsag@khvuz.hu . A csomagolást „VÜZ Nonprofit Kft részére Egynyári palánták beszerzése” és „Az ajánlattételi határidő lejártáig tilos felbontani” felirattal kell ellátni. Az elektronikus úton érkezett 1 példányos ajánlatok is elfogadásra kerülnek, azonban nyertes ajánlat esetén az eredeti ajánlatot is be kell a hiánypótláskor nyújtani.
  • Az ajánlatokat összefűzve, minden információt tartalmazó oldalát folyamatos sorszámozással ellátva kell összeállítani.
  • A benyújtandó ajánlat tartalma:
    1. Felolvasólap (jelen dokumentáció 1. sz. melléklete)
    2. „Ajánlattételi felhívás 2. sz. melléklete”, tételes ajánlat, összesítve (jelen dokumentáció 2. sz. melléklete)

A kereskedelmi/szakmai ajánlat elemei és feltételei:

  • Az ajánlat a jelen dokumentációban leírt és tervezett beszerzés egészére kell, hogy vonatkozzék, és annak megfelelően teljesítendő.
  • Felolvasó lap mellékleteként szükséges az ajánlati árat tételenkénti bontásban tartalmazó táblázat – mint az elszámolások és számla alapját képező tételes kereskedelmi ajánlat – becsatolása a jelen dokumentáció 2. számú mellékletei szerint.
  • A mintadokumentumok tartalma nem változtatható meg.
  • Ajánlattevőnek ajánlati árát a felolvasólapon kell megadnia nettó értékben, és összességében is. Az ajánlati árnak a nyertes ajánlattevő által jelen szerződés alapján teljesítendő valamennyi feladat ellenértékét tartalmaznia kell, így ezeken túlmenően semmilyen jogcímen nem jogosult Megrendelőtől további díj- vagy költségtérítés igénylésére. Ajánlattevő ezen felül a szerződés időtartama alatt semmilyen költség elszámolására nem jogosult.
  • Az ajánlati árat magyar forintban (HUF) kell megadni, s az nem köthető semmilyen más külföldi fizetőeszköz árfolyamához.
  • Ajánlatkérő az ajánlatok értékelése során a nettó árat veszi figyelembe.
  • Az Ajánlattevő a beszerzési eljárás eredményhirdetése után során nem hivatkozhat arra, hogy az ajánlattételi dokumentáció nem volt teljes, vagy a dokumentációban hibákat észlelt. Amennyiben az ajánlattételi dokumentáció nem értelmezhető egyértelműen az Ajánlattevő kötelezettsége az ellentmondásokat feloldani (a kiegészítő tájékoztatás útján, vagy egyéb módon), a feladatot pontosítani.
  • Bármilyen mulasztás következménye, amelyet az Ajánlattevő követ el azzal, hogy nem szerez megbízható információt az előzményekről, vagy olyan egyéb körülményekről, amelyek befolyásolják a szerződés előírásainak betartását, az Ajánlattevőt terheli, és amennyiben az Ajánlatkérő vele köt szerződést a mulasztás ténye nem mentesíti az Ajánlattevőt szerződéses kötelezettségeinek a vállalt határidőre történő teljesítése alól.

Egyéb feltételek:

  • Az ajánlat készítésével és benyújtásával kapcsolatos költségeket az ajánlattevő viseli.
  • Az ajánlatkérő fenntartja azon jogát, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilváníthatja.
  • Amennyiben az „eredeti” és a „másolati” példány között eltérés van, az ajánlatkérő az eredeti példányt tekinti mérvadónak.
  • Amennyiben az ajánlattevő a borítékon elmulasztotta feltűntetni az ajánlati felhívás szerinti, az ajánlat zártságára vonatkozó záradékot, az ajánlatának nyilvánosságra kerüléséből adódóan semmilyen igényt nem támaszthat, ajánlata érvénytelenné nyilvánítható.
  • Az emailben határidőre megküldött ajánlat is érvényes, de az Ajánlattevő nem hivatkozhat az ajánlat zártságára. A nyertes Ajánlattevőnek a szerződéskötés előtt az eredeti ajánlatot be kell nyújtania.
  • A késedelmesen benyújtott ajánlat érvénytelen azt az ajánlatkérő felbontás nélkül köteles az ajánlattevőnek visszajuttatni.
  • Az ajánlatok felbontásánál csak az ajánlatkérő vagy a nevében eljárók, az ajánlattevők, továbbá az ajánlatkérő által meghívottak lehetnek jelen.
  • Az ajánlatok felbontásakor ismertetni kell a felolvasó lap tartalmát.
  • Az ajánlatoknak az ajánlati felhívásban megjelölteket tartalmaznia kell. Amennyiben az ajánlat az ajánlat elbírálásának szempontjaiból akár egyet is nem tartalmaz az ajánlat érvénytelen.

Kommunikáció az ajánlattételi időszak alatt:

Az ajánlati időszak alatt szükséges levelezést a rövid határidők miatt visszaigazolt elektronikus küldemény (e-mail) formájában kell lebonyolítani az ajánlati felhívásban kapcsolattartási pontként megjelölt címen. Az ajánlott postai küldemény útján történő levelezés esetleges késedelme nem mentesít az eljárás során meghatározott határidők mulasztásának következménye alól.

Ajánlattevő elektronikus úton 2025. február 6-ig kiegészítő tájékoztatást kérhet, melyre a választ az ajánlatkérő ugyancsak írásban elektronikus úton (email) adja meg. A kiegészítő tájékoztatás-kérést Ajánlatkérő címére kell elektronikus úton (e-mail: laczko.maria@khvuz.hu ) megküldeni.

VIII. Az ajánlati felhívás mellékletei:

  1. Felolvasólap
  2. Részletes mennyiségeket tartalmazó ajánlati dokumentáció (külön fájlban: „Ajánlattételi felhívás 2. sz. melléklete”)
  3. Szerződéstervezet

Keszthely, 2025. január 30.

Laczkó Mária

ügyv. igazgató

Mellékletek: